جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۸:۵۹:۰۰

DNV GL برای کشتیرانی دیجیتال آماده می‎شود

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل بزرگترین موسسه رده بندی جهان اعلام کرد که با در نظر گرفته کاهش 75 درصدی ساخت کشتی‎های جدید در سال 2016، این موسسه خود را برای بهبود بازار در سال 2019 با تمرکز بر روی کشتیرانی دیجیتال آماده می‎کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمارین تایمز، رمی اریکسن مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه رده‌بندی DNV GL در حاشیه نشست دریایی دانمارک در کپنهاگ اظهار کرد که امسال شاهد کاهش شدید ساخت کشتی‌های جدید هستیم. این موسسه رده بندی اعلام کرده است که تاکنون در سال 2016 میلادی 15 تا 16 میلیون تن کشتی جدید سفارش داده شده است، این در حالی است که این رقم در سال گذشته 80 تا 82 میلیون تن بود. پیش‎بینی می‎شود تا پایان امسال سطح سفارش‌های جدید به یک چهارم مقدار سال گذشته برسد. موسسه DNV GL اعلام کرد این وضعیت در مورد ساخت دکل‌های فراساحلی وخیم‎تر است.

در حالیکه تمامی شرکت‌های کشتیرانی در همه بخش‌ها با مازاد ظرفیت روبرو هستند اریکسن معتقد است: "در سال 2019 میلادی وضعیت برای شرکت‌های کشتیرانی در همه بخش‌ها بهبود خواهد یافت." وی عنوان کرد که موسسه DNV GL خود را برای سال 2019 زمانیکه شرایط کشتیرانی بهبود یابد آماده ‌می‌کند. اریکسن همچنین افزود که زمان بهبود وضعیت در مورد دکل‌های فراساحلی سال 2020 یا 2021 خواهد بود. مدیرعامل این موسسه ادامه داد که اکنون کشتیرانی‌ها روزهای سخت خود را پیش سر گذاشته‌اند و با اقدام‌هایی مانند ادغام و تملک با سایر شرکت‌ها موفق شده اند مانع از رکود بیشتر شوند.

وی گفت: "زمان دشواری است. اما ما گام‎هایی را برداشته ایم و برای آینده آماده‌ایم و به شرکت‎های دیگر برای بیرون رفت از این شرایط کمک ‌می‌کنیم." موسسه DNV GL در بخشی از آماده سازی خود برای سال‎های آتی نیمی از بودجه پنج درصدی خود در تحقیق و توسعه را به دیجیتالی شدن صنعت کشتیرانی اختصاص داده است. این موسسه نقش Big Data را مهم ‌می‌داند و حرکت از صنعتی آنالوگ به صنعتی دیجیتالی را ضروری تلقی می‌کند. وی افزود: "در آینده موسسه‌های رده بندی از آنجائی‌که همکاران مورد اعتمادی هستند به‌هاب‌های داده تبدیل خواهند شد، در همین حال سازندگان تجهیزات نیز سعی دارند وارد عرصه داده پردازی کشتیرانی شوند. فکر می‌کنم موسسه‎های رده بندی بیطرف‎تر هستند و موقعیت بهتری دارند."



  کد خبر : 2731
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :